MagazynGospodarczy.pl - multimedialna platforma promocyjno - informacyjna.

Produkcje emitowane m. in. w pasmach: POLSAT News, TVP Info, TVN 24 BiŚ...

Public Relations

Jak działamy?
W świecie, w którym rynek wymaga nowoczesnej komunikacji z otoczeniem, wykraczającej poza przekazy reklamowe i marketingowe, swoje działania opieramy na niekonwencjonalnych rozwiązaniach. Dzięki temu jesteśmy skuteczni i docieramy z przesłaniem do wybranych grup docelowych. Reputacja firmy decyduje o jej sukcesie, bądź też porażce.

Sprawnie działająca komunikacja stanowi o sile przedsiębiorstwa i pozwala na trwałe zbudować jego pozytywny wizerunek, który musi być kręgosłupem działalności. Tylko skuteczny aparat komunikacyjny będący w synergii ze strategią firmy na trwałe ugruntowuje pozycję na rynku, a także pomaga uzyskać określony i oczekiwany cel. 

Podstawą naszego działania jest kooperacja ze znanymi przedstawicielami świata mediów, nauki, sportu, reklamy. Współpraca z niezależnymi ekspertami z wielu dziedzin umożliwia dostosowanie zespołu do indywidualnych potrzeb Klienta. Formuła ta daje elastyczność w działaniu i gwarantuje, że w pracy dla Państwa firmy biorą udział prawdziwi fachowcy. Również szeroka baza zaprzyjaźnionych specjalistów z wielu dziedzin powoduje, że dobieramy ekspertów spełniających oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów.

Intensywna współpraca z mediami i wieloletnie kontakty  z dziennikarzami sprawiają, że działania z zakresu media relations  potwierdzają naszą skuteczności. Pasja i konsekwencja w dążeniu do celu, a także  systematyczność w działaniach  tworzą fundament silnej drużyny zdolnej do realizacji nawet najbardziej skomplikowanych projektów, wymagających nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale zwłaszcza innowacji. Identyfikujemy potrzeby i cele właściwie dobierając do nich odpowiednie kanały komunikacji.


Od czego zaczynamy?

1. Poprzez szczegółową analizę przedstawiamy raport wyjściowy na temat firmy, określamy misję i cel.
2. Dobieramy grupy docelowe, do których kierowane są komunikaty.
3. Określamy potrzeby komunikacyjne i stawiamy konkretne cele działań PR ze ściśle określonym terminarzem i budżetem.
4. Budujemy główne motywy komunikacji.
5. Ściśle precyzujemy zakres narzędzi z zakresu PR-u, które będą użyte w procesie komunikacji.
6. Badamy efekty.    
 

Jednym z głównych narzędzi PR jest outsourcingowe biuro prasowe, w ramach którego zapewniamy:
- Stałą miesięczną obsługę media relations;
- Monitoring mediów – prasa, radio, tv, internet;
- Organizację spotkań, eventów, briefingów i konferencji prasowych z dziennikarzami;
- Obsługę medialną wydarzeń w firmie, a także zapytań ze strony mediów;
- Organizację wywiadów prasowych, radiowych, TV i internetowych;
- Przygotowywanie, opracowanie i dystrybucję informacji prasowych;
- Opiekę nad stroną www oraz jej aktualizacja, copywriting;
- Rzecznictwo prasowe – reprezentant Agencji pełni rolę rzecznika prasowego firmy;
- Pogotowie Medialne – dostęp 24h  - szybka reakcja na wydarzenia medialne;
- Komunikację online z uwzględnieniem social media.

Zapraszamy do kontaktu:

+48 32 788-1-788

info@magazyngospodarczy.pl